18 Temmuz 2011 Pazartesi

Jelly Script ile çağrıları otomatik kapatma

Jelly Script ile çağrıları otomatik kapatma

Jelly Script hayatınızı kolaylaştırır, süreçleri daha da otomatikleştirmenize yardım eder. Benim şu ana kadar en çok kullandığım durum, çözümlenmiş çağrıların, kapatılması yani “resolve” –> “Close” durumları arasındaki geçiştir. Çözümlenene kadar sıkı bir takipçisi olduğumuz çağrıları, nedense “resolve” durumunda unuturuz hep. Hepimizin yaşadığını düşündüğüm bu durumu otomatikleştirmek için, kullanabileceğiniz script aşağıdadır. Renkli yerleri uygun şekilde değiştirmeyi unutmayın. Düzenli olarak çalışmasını istediğiniz scriptleri, servis olarak sisteme ekleyebilirsiniz.

Bu betiği çalıştırmadan önce, çözümlenmiş durumdaki çağrıları kapsayan bir filtre oluşturmalısınız. Script içinde kullanacağınız bu filtreyi, kapatılacak çağrıları kontrol etmek içinde kullanabilirsiniz.
user : İşlemi yapmaya yetkili bir kullanıcı
91 : Workflow işlem id
11081 : oluşturduğunuz filtrenin idsi
jira=”jelly:com.atlassian.jira.jelly.enterprise.JiraTagLib” xmlns:core=”jelly:core” xmlns:log=”jelly:log” >
user” password=”*****“>
Running Close issues service


Dear User,

This issue has not been updated for 6 weeks and will be Closed.
Thank you, Jira Admin
91” />
jiraadm” />
CloseJelly” value=”11081” />


CloseJelly}” var=”issues” />


Closing inactive issue ${issue.key}




Sisteminizde jelly script çalıştırabilmek için, Jira’nin başlangıç parametrelerine “-Djira.jelly.on=true” eklemek gereklidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder